Известие

Collapse
No announcement yet.

Машинка стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси колега ще търся машинка.
    Alfa 166jtd,1999

    Comment


    • #17
      Има и вариант с който можеш да "закърпиш положението". Ако успееш да промениш положението на воденото зъбно колело спрямо изходната му ос. Така на крайните положения ще съответстват сектори с неизносени зъби, а секторът с износените зъби ще съответства на участък при който няма такова натоварване, че да почнат да прескачат.

      Но по-добрият вариант е да потърсиш здрава машинка.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Трябваше да направиш малко снимки да видим и ние. Тракането накрая може да се получава и от раздалечаване на зъбите на машинката и зъбите на пластината в горно положение. Т.е. може проблема да е подобен на моя огледай всичко преди хукнеш за друга машинка!
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD

        Comment


        • #19
          Колега снимката е от твоята тема, понеже не направих снимки но в този участък забелязах че има износен зъб, а иначе планката е лепена може би от предишния собственик.
          Attached Files
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
            Колега снимката е от твоята тема, понеже не направих снимки но в този участък забелязах че има износен зъб, а иначе планката е лепена може би от предишния собственик.
            Аз предположих, че има износени зъби на воденото колело от редукторчето (черната кутия на която е куплиран мотора). Ако там няма износване, то това означава, че трябва да смениш само тази метална планка на която забелязваш износени зъби.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Огледах зъбите на самото моторче и не видях износване. Имам познат работещ на ЦПУ ще го питам дали може да изреже една нова планка!
              Alfa 166jtd,1999

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                Огледах зъбите на самото моторче и не видях износване. Имам познат работещ на ЦПУ ще го питам дали може да изреже една нова планка!
                Дори не е нужно изработването на нова планка. Ако участъкът с износения зъб са навари прецизно и после се обработи - това би решило проблема.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Дори не е нужно изработването на нова планка. Ако участъкът с износения зъб са навари прецизно и после се обработи - това би решило проблема.
                  И аз го мислех, ще пробвам и двата варианта и ще пиша какъв е резултата, и снимки ще направя.
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • #24
                    Като се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
                    Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
                    Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Като се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
                      Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
                      Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?
                      Така е при доста коли. Всичко ти е наред!
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

                      Comment


                      • #26
                        Явно ще го преправя, защото това го намирам за недомислено. Много лесно може да се направи така, че когато се заключи колата да се вдигнат отворените стъкла.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Като се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
                          Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
                          Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?
                          А при мен като върна от контакт, мога още около 30 сек. да управлявам само предните две стъкла и нагоре и надаол. Винаги ми е било интересно защо не и задните. Така ли трябва да е!
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                          Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                          FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                          Comment


                          • #28
                            Да но това е само при тези от 2001г нагоре
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              Колеги днес реших проблема, взех механизма и срязах заварките на въпросната планка, след като я свалих я обърнах в смисъл зъбите които са износени отидоха отзад където прозореца е свален а здравите при вдигнато положение, просто обърнах планката, надявам се да съм обяснил добре. След това зацепих планката и я залепих наново. Сега прозореца се затваря перфектно. Надявам се да е полезно за някой колега със същия проблем.
                              Attached Files
                              Last edited by Megadet; d.m.y г., 18:21.
                              Alfa 166jtd,1999

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                                Колеги днес реших проблема, взех механизма и срязах заварките на въпросната планка, след като я свалих я обърнах в смисъл зъбите които са износени отидоха отзад където прозореца е свален а здравите при вдигнато положение, просто обърнах планката, надявам се да съм обяснил добре. След това зацепих планката и я залепих наново. Сега прозореца се затваря перфектно. Надявам се да е полезно за някой колега със същия проблем.
                                Поздравления колега !

                                Това само доказва за пореден път това, че с мисъл, сръчни ръце и най вече с желание - всичко се постига.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X